piątek, 26 kwietnia 2013

Pasta twarożkowa z olejem lnianym i pomidorami od Artemidy

Kiedy zrobiłam pastę z olejem lnianym pierwszy raz wiedziałam, że na stałe zagości w jadłospisie mojej rodzinki. Dzisiaj zamiast ostrej papryczki dodałam pomidory z czosnkiem i bazylią, które otrzymałam od Przypraw Ani.

Składniki:
ser biały chudy 250g
olej lniany 5-6 łyżek
pomidory z czosnkiem i bazylią Artemida od Przypraw Ani
sól
szczypta curry

Wszystkie składniki wymieszać na jednolitą pastę.
Pastę zjadłam ze sporym dodatkiem warzyw na kromce macy realizując w 100% zalecenia dietetyczki.



Przyprawa, której użyłam jest godna polecenia. Jest to mieszanka oryginalnych włoskich pomidorów z dodatkiem suszonej bazylii, oregano i czosnku. Stanowi idealny dodatek do past twarogowych, jajecznicy, omletów, kanapek czy mięs. Przyprawa nie zawiera w swoim składzie soli ani glutaminianu sodu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz