czwartek, 25 kwietnia 2013

Odżywczy koktajl pomarańczowy z otrębami od Kupca

Dopadło mnie jakieś przeziębienie. Głowa boli, katar, kaszel... Trzeba się wzmocnić i to na wszelkie możliwe sposoby. Przygotowałam sobie koktajl witaminowy z pomarańczy i cytryny z suszonymi morelami i otrębami, które otrzymałam od firmy Kupiec.


Składniki:
sok z 2 pomarańczy
sok z połówki cytryny
2 łyżki otrębów pszennych Kupiec


Wszystkie składniki zmiksować.

Dlaczego otręby firmy Kupiec? Bo warto wzbogacić swój posiłek o ten zdrowy dodatek. Otręby pszenne to produkt otrzymany z przemiału ziarna pszenicy. Stanowi doskonałe źródło błonnika, witamin B1, B3, B6 i E oraz składników mineralnych. Ja osobiście bardzo lubię dodawać je do jogurtów czy koktajli. Nie dość, że jest to bardzo cenny produkt to jeszcze doskonale syci.


1 komentarz:

  1. Mniam! Fakt, faktem jeszcze nie robiłam koktajli z otrębami, ale muszą być świetne. Warto dodać, że te pszenne regulują poziom cholesterolu w organizmie, owiane pomagają przy wydalaniu ;) Nie wiem co z żytnimi.

    OdpowiedzUsuń