sobota, 27 kwietnia 2013

Maca od Kupca na śniadanie

Otrzymałam od firmy Kupiec pakiet produktów do opisania na blogu. Dzisiaj postanowiłam napisać o macy razowej, którą wykorzystałam do przygotowania śniadania.
Jak podaje producent maca to pieczywo chrupkie, bezkwasowe, zawierające tylko naturalne składniki. Wypiekana bez dodatku tłuszczu, bez drożdży, bez cukru. Nie zawiera środków konserwujących, sztucznych barwników i aromatów. Stanowi wspaniałą alternatywę dla tradycyjnego pieczywa. Szczególnie polecana dla osób będących na diecie beztłuszczowej oraz dla wszystkich osób pragnących zdrowo się odżywiać. Dostępna w trzech wersjach smakowych: tradycyjna, razowa i czosnkowa. Ja do wypróbowania otrzymałam macę z dodatkiem mąki razowej. Uważam, że taki produkt jest o wiele cenniejszy dla organizmu niż z samej białej mąki.
W każdym kartoniku znajdują się dwie mniejsze paczki, co znacznie ułatwia jej zastosowanie. 


Jako, że jestem na diecie postanowiłam wykorzystać ją w najbardziej tradycyjny sposób czyli do kanapek. Zrobiłam kanapki z pastą twarogową z olejem lnianym i warzywami oraz kanapki z szynką i ogórkiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz