czwartek, 11 kwietnia 2013

Kotleciki drobiowe z delikatną nutką kolendry

Bardzo przyjemne kotleciki. Zwykły drobiowy filet w ziołowej panierce. W sezonie staram się mieć zapas świeżej  kolendry w ogródku. W tym roku bardzo zasmakowałam w tych aromatycznych listeczkach. Babska ciekawość sprawiła, że kupiłam suszone liście kolendry. Nie smakują wprawdzie tak bardzo jak świeże ale w tej potrawie bardzo mi odpowiadają. Za pomysł na taką panierkę dziękuję pani Ani z Przypraw Ani.  Pani Ania do panierki dodaje jeszcze natkę pietruszki. Ja niestety nie miałam jej w domu ale następnym razem na pewno dodam.



Składniki:
filet z kurczaka 1szt
jajo 1szt
mąka 1 łyżeczka
szczypta soli
pieprz
suszona kolendra 1 czubata łyżeczka

Pierś z kurczaka przekroić na dwie części, lekko rozbić, oprószyć świeżo mielonym pieprzem. Jajko rozmieszać z kolendrą, mąką i szczyptą soli.


Mięso panierować w masie jajecznej i bułce tartej lub sezamie.
Smażyć na złoty kolor.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz