czwartek, 25 kwietnia 2013

Kotlety z kaszy gryczanej firmy Kupiec

Wczoraj dostałam przesyłkę od firmy Kupiec. W jej skład wchodziła moja ulubiona kasza gryczana. Przyznam się szczerze, że od lat kupuję kasze, otręby itp tylko tej firmy. Z wczorajszego obiadu zostało mi troszkę ugotowanej kaszy więc pomyślałam o kotletach z jej udziałem. Moje dzieci bardzo je lubią. Polecam


Składniki:
kasza gryczana Kupiec 1 woreczek
ser biały twarogowy 150g
jajko 1szt
natka pietruszki
papryka
sól, pieprz
bułka tarta
olej do smażenia 1 łyżka

Kaszę ugotować, zmielić razem z serem. Dodać jajko, paprykę i natkę pietruszki, przyprawić i dokładnie wymieszać.


Formować niewielkie kotleciki. Obtaczać w bułce tartej i smażyć na złoty kolor.
Dietowo nie zgrzeszyłam. Usmażyłam sobie kotleciki bez tłuszczu i zjadłam je z porcją surówki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz