niedziela, 7 kwietnia 2013

DIETA Owsianka z jabłkami i brzoskwinią

Nowy dzień czas zacząć. Dzieciaki się wcześnie obudziły i trzeba było wyjść z cieplutkiego łóżeczka. Na śniadanie chciałam zjeść coś ciepłego. Zrobiłam pyszną owsiankę z owocami i serkiem homogenizowanym. Uwielbiam takie śniadanka.

Składniki:
płatki owsiane 35g (około 3 łyżek)
woda 1/2 szkl
mleko 2% 1/2 szkl
szczypta soli
jabłko 1szt
brzoskwinia 1/2szt
serek homogenizowany 50g (2 łyżki)

Owsiankę ugotować na mleku z wodą, posolić. Jabłko zetrzeć na grubych oczkach, brzoskwinię pokroić na małą kosteczkę. Owoce poddusić chwilkę w garnuszku. Układać warstwami owsiankę, owoce i serek.

Śniadanie zgodne z wytycznymi w 100%. Zawierało 35g produktów węglowodanowych (płatki), 50g białkowych (serek). Mleka mogę wypić 350g dziennie a owoców zjeść 200g. Ja do owsianki zużyłam ich mniej.


6 komentarzy:

  1. Zdrowe i pyszne śniadanie :) Uwielbiam owsiankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie śniadanie jest zawsze pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedno z najlepszych śniadań = owsianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm wszystko co owsiane i z owocami -pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę się do owsianki przekonać ale taka wersja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja kocham owsianki więc super :)

    OdpowiedzUsuń