piątek, 12 kwietnia 2013

Jaglanka z suszonymi śliwkami, pomarańczą i słonecznikiem

Zazwyczaj na śniadanie jadałam pieczywo z wędliną czy serem. Od kiedy odkryłam na nowo smak kaszy jaglanej moje posiłki na początek dnia wyglądają troszkę inaczej. Zdecydowanie wolę kaszki i owsianki. Ta kasza jest pyszna. Śliwki i pomarańcze dodają słodyczy, ziarna słonecznika chrupią... Fajna alternatywa dla kanapek.


Składniki:
kasza jaglana 3 łyżki
pomarańcza 1szt
śliwki suszone 5szt
ziarna słonecznika 1 łyżka

Kaszę ugotować na mleku lub wodzie. Pod koniec gotowania dodać pokrojone owoce. Danie posypać łyżką podprażonego słonecznika.

Taki posiłek nie do końca odpowiada zaleceniom mojej diety bo nie zawiera odpowiedniej ilości białka. Ja zjadam taką porcję kaszy i dojadam plastrem białego sera.

2 komentarze:

  1. Mogę się poczęstować? Nie lubię jaglanki, ale takiej nigdy nie jadłam ;) Chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń