czwartek, 6 czerwca 2013

Waniliowa kasza manna od Kupca

Kiedy otworzyłam paczkę od Kupca i zobaczyłam, że jest w niej Kasza manna bez gotowania byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu. Wiadomo, że seria produktów ( Coś na ząb ) powstała po to by usprawnić poranne zmagania w domu i kuchni przed wyjściem do pracy czy szkoły. Takie śniadanie przygotowuje się bardzo szybko i to z pewnością jest jego wielką zaletą. Zawartość opakowania wystarczy tylko zalać wrzącą wodą, wymieszać i zjeść. Porcja kaszy dostarcza 194 kcal. Zawiera  38,4g węglowodanów w 1 porcji z czego sam cukier to 14,4g.
Jak dla mnie smak jest namiastką domowej kaszki manny.  Nie ma to jak porcja pysznej kaszy manny ugotowanej na mleku z dodatkiem prawdziwej laski wanilii... Moja Marysia uwielbia takie śniadanka. 



Składniki:
Kasza manna waniliowa Kupiec 1 opakowanie
120 ml wrzącej wody
5 truskawek
szczypta stewii

Zawartość opakowania zalać wrzątkiem i dokładnie wymieszać. Truskawki przetrzeć przez sito, ewentualnie dosłodzić. Powstałym sosem polać kaszkę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz