wtorek, 4 czerwca 2013

Maca z pastą mięsno- warzywną na śniadanko



Wczoraj ugotowałam kurę więc dziś nadszedł czas na spożytkowanie mięsa. Na śniadanko zrobiłam pastę mięsno- warzywną a na obiad knedle z mięsem. Pasta jest bardzo łatwa do zrobienia i napewno stanowi świetną alternatywę dla kupnej wędliny. Podałam ją z macą z ziołami prowansalskimi, którą otrzymałam od Kupca. Pyszność...


Składniki:
1 ugotowana pierś z kurczaka
1 marchew
1 pietruszka
1/2 cebuli
1 łyżka masła
sól, pieprz
garść świeżych ziół (u mnie był to lubczyk i pietruszka)

Cebulę pokroić w kostkę, zezłocić na maśle, dodać tartą marchew i pietruszkę, chwilkę poddusić. Warzywa zemleć wraz z mięsem i ziołami, doprawić do smaku.


Smak macy od Kupca bardzo mile mnie zaskoczył. Wyczuwalna jest delikatna nutka ziół. Jedna maca dostarcza 39kcal i stanowi fajną alternatywę dla zwykłego pieczywa. Zawiera tylko 0,1g tłuszczu w 1 porcji. Bardzo lubię sposób pakowania tego produktu. Polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz