piątek, 14 czerwca 2013

Genialna sałatka z truskawkami i serem feta

Kiedy szukałam pomysłu na sałatkę z wykorzystaniem truskawek natknęłam się na ten przepis http://www.kwestiasmaku.com/zielony_srodek/truskawki/truskawki_feta/przepis.html. Jest to najlepsza letnia sałatka jaką w życiu jadłam. 
Nie miałam w domu wszystkich potrzebnych składników więc zmodyfikowałam ten przepis. Użyłam mix sałat, truskawki, ser feta i pyszny winegret miodowy również z przepisu z www.kwestiasmaku.com.
Efekt jest nieziemski. Polecam


Składniki:
mix sałat z rukolą spora garść
feta light plaster
truskawki 5-6szt
świeża posiekana mięta 2 łyżki
szczypiorek

sos miodowy:
sok z cytryny 1 łyżka
oliwa 2 łyżki
 miód 1 łyżka
 sól, pieprz
 czosnek 1/2 ząbka

Ser pokroić w kostkę, oprószyć miętą i szczypiorkiem. Truskawki pokroić na połówki. Wymieszać warzywa i z podanych składników sporządzić sos miodowy. Polać nim sałatkę, ewentualnie doprawić.




1 komentarz: