środa, 10 kwietnia 2013

Naleśniki razowe z serem i sosem pomarańczowo- imbirowym

Naleśniki jadłam na drugie śniadanie więc od razu usmażyłam więcej z myślą o obiedzie. Moi domownicy szczególnie lubią je ze słodkim serem i sosem pomarańczowym z nutą imbiru i cynamonu. Ja przygotowałam sobie ich wytrawną wersję z cukinią i szynką.


Składniki:
Przepis na puszyste, razowe naleśniki tutaj

Nadzienie:
ser biały 250g
cukier puder lub stewia
cukier waniliowy
skórka otarta z połowy cytryny

Ser zemleć, dodać resztę składników, dokładnie wymieszać. Zwijać naleśniki z nadzieniem. Ja zawinęłam je w rulonik i podsmażyłam chwilkę na rozgrzanej patelni grillowej bez dodatku tłuszczu, żeby były chrupiące.

Sos pomarańczowy:
pomarańcza 1szt
cytryna 1szt
imbir kawałek 1cm
cynamon 1/2 łyżeczki
cukier najlepiej brązowy (ilość według uznania)

Wycisnąć sok z cytryny i pomarańczy, dodać cukier, drobno starty imbir, wymieszać. Gotować na wolnym ogniu aż sos zgęstnieje. Dodać cynamon.

3 komentarze:

  1. Nalesniki w każdej postaci kocham, ale imbiru szczerze nienawidzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało można zrobić ten sos bez imbiru. Pozdrawiam

      Usuń
  2. naleśniki uwielbiam ,a tu tak smacznie podane, że od razu bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń