wtorek, 16 kwietnia 2013

Szaszłyki drobiowe z kaszą wiejską

Mój dzisiejszy dietowy obiad. Zalegał mi w lodówce kurzy filet więc postanowiłam zrobić z niego coś pysznego. Jako że uwielbiam szaszłyki przystąpiłam do pracy. Takie danie jest lekkie a pyszne. Długo zastanawiałam się co ma wystąpić w charakterze węglowodanu. Ostatecznie zdecydowałam się na kaszę wiejską, którą bardzo lubię. Może nie do końca pasuje do szaszłyka ale ja tak lubię.


Składniki na 1 porcję:
filet z kurczaka 120g
papryka czerwona 1/2szt
świeży rozmaryn
przyprawy: sól, pieprz, zioła zamiast soli
kasza wiejska 50g
koperek

Kurczaka i paprykę pokroić w kostkę, oprószyć przyprawami. Nabić na patyczki lub świeżą gałązkę rozmarynu. Szaszłyki upiec lub usmażyć na patelni grillowej bez tłuszczu. Kaszę ugotować na sypko, posypać koperkiem. Danie podawać z surówką.

1 komentarz: