poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kilka słów o przyprawach, które używam i polecam.


Jakiś czas temu poszukiwałam polecanych przez znajome Ziół ojca Mateusza. Tym sposobem trafiłam na aukcję internetową firmy Przyprawy Ani, którą część z Was pewnie zna jako użytkownika Allegro o nazwie Artemida. Zasmakowałam w tych przyprawach do tego stopnia, że wracałam ciągle po nowe. Od dłuższego czasu kupuję już tylko Przyprawy Ani. Cenię je przede wszystkim za brak chemicznych dodatków typu glutaminiany i inne paskudztwa. Są w 100% naturalne, smaczne i zdrowe. Wystarczy użyć szczypty ziół czy gotowych mieszanek by cudownie doprawić całe danie. W swoim asortymencie firma ta oferuje nie tylko przyprawy ale i bakalie, herbaty, miody i inne produkty pszczele. Wkrótce mają pojawić się też kawy, na które niecierpliwie czekam.

Jest mi niezmiernie miło, że mogę współpracować z tą firmą testując jej przyprawy. Pragnę serdecznie podziękować Pani Annie Górskiej, właścicielce firmy za tą możliwość i okazane zaufanie.


ZAPRZYJAŹNIONE FIRMY

3 komentarze:

  1. gratuluję współpracy :) prztprawy to ważna sprawa! nadają aromatu potrawom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że bardzo mi zależało na tej współpracy i ogromnie się cieszę, że się udało. Używam już od dawna tych przypraw i wiem, że są najlepsze. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nigdy ich nie używałam, nawet o nich nie słyszałam. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń