piątek, 26 kwietnia 2013

Kurczak w płatkach owsianych i warzywa z ziołowym masełkiem od Przypraw Ani

Gdzieś mi mignął przed oczami odcinek "Diety Agaty". Wprawdzie widziałam efekt końcowy jej poczynań ale myślę, że mogło to być zrobione podobnie. Ja swojego kurczaka obficie posypałam kolendrą i pietruszką. Był przepyszny... W połowie jedzenia obiadu uświadomiłam sobie, że dzisiaj piątek. No cóż...


Składniki:
pierś z kurczaka 120g
płatki owsiane 4 łyżki
suszona kolendra
suszona pietruszka
sól
białko jaja
sok z cytryny
oliwa z oliwek 1 łyżeczka
bukiet warzyw (kalafior, marchew, brokuł) 200g
przyprawa do masła Artemida od Przypraw Ani
masło 1 łyżeczka

Pierś z kurczaka umyć. W miseczce wymieszać sok z cytryny, zioła i sól.  Zamarynować kurczaka. Obtoczyć w białku i płatkach owsianych.






Patelnię grillową posmarować oliwą, usmażyć kurczaka (można też zapiec w piekarniku).
Ugotować warzywa.


Do warzyw dodałam masełko ziołowe z przyprawą do masła.


Powiem Wam, że świetnie to smakowało.  Skład tej przyprawy jest bardzo ciekawy.


Zawiera trawę cytrynową, skórkę cytrynową, natkę pietruszki, koperek, cebulę, szczypiorek, sól, paprykę słodką, pieprz i czosnek. Do mojej ilości masła dodałam pół łyżeczki przyprawy i dokładnie wymieszałam.


Z pewnością będę używać tej przyprawy nie tylko do masła ale i do dipów do sałatek i marynat. Polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz