czwartek, 18 kwietnia 2013

Warsztaty z przedszkolakami

Oto powód mej dzisiejszej ciszy na blogu. Miałam wielką przyjemność przeprowadzić krótkie zajęcia dotyczące walorów zdrowotnych serów w diecie małych przedszkolaków w jednym z najlepszych przedszkoli w mojej okolicy. Otwierałam przed dzieciakami tajemnice serowego świata. Dzieci robiły serowe słoneczka, twarogowe myszki i słodkie babeczki.  Powiem szczerze, że ja bawiłam się świetnie. Mam nadzieję, że maluchom też się podobało i będę mogła w przyszłości znów się tam pojawić. 












3 komentarze:

  1. Beatko! O rany jakie fajne! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, cudowne koreczki :) wyglądają rewelacyjnie i przy następnej okazji taki zrobie, bo mi bardzo przypadły do gustu :)))
    Dziękuję za inspirację, pozdrawiam i życze spełnienia marzeń zwiazanych z Twoją pasją, czyli gotowanie :*
    Olinka - Smakowy Raj

    ps. dodaję się do podglądaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo Jest mi niezmiernie miło, że się Wam podobają te moje wyczyny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń