niedziela, 21 kwietnia 2013

Rolada serowa

Pierwszy raz jadłam tą roladę u mojej kochanej cioci Andzi z Chwarstnicy... Była przepyszna, z jajkami i pieczarkami. Ja dzisiaj zrobiłam inną jej wersję. Nie smakuje tak samo ale jest smaczna. Robiłam ją kilka razy na różne imprezy rodzinne, bo bardzo ładnie wygląda na półmisku z wędlinami. Zawiera niestety tyle tłuszczu, że nie gości często na naszym stole. Ja oczywiście obeszłam się smakiem...


Składniki:
ser żółty 40dkg
serek topiony 1 szt
papryczka chilli
natka pietruszki
kilka plasterków szynki
szczypiorek


Polecam zacząć od przygotowania nadzienia. Szynkę trzeba pokroić w drobną kosteczkę, zieleninę drobno posiekać z papryczką. W misce rozmieszać serek topiony z szynką i resztą składników.


Ser żółty szczelnie zawinąć w folię do żywności, włożyć do wrzącej wody i ogrzewać do momentu aż się stopi. Wyciągnąć na deskę, rozwałkować, posmarować nadzieniem i zwinąć roladę.





Owinąć szczelnie w folię i schłodzić minimum 2 godziny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz