poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Pomarańczowa kremowa owsianka na dobry początek dnia

Owsianka to mój absolutny hit w tej diecie. Jet pyszna i sycąca. Coraz częściej eksperymentuję z daniami na niej bazującymi. Dzisiaj postanowiłam ugotować owsiankę na soku pomarańczowym zamiast mleka. Powiem Wam, że smakowała świetnie. Dodałam odpowiednią ilość białego sera i miałam pyszny krem na śniadanko. Oczywiście odpowiadało w 100% założeniom mojej diety. 


Składniki:
płatki owsiane 3 łyżki (35g)
sok i skórka otarta z 1 pomarańczy
biały chudy ser 1 łyżka (30g)

Pomarańczę wyszorować, sparzyć wrzątkiem, otrzeć z niej skórkę (1 łyżeczka wystarczy). Z owocu wycisnąć sok. Ugotować owsiankę w soku pomarańczowym, dodać skórkę. Lekko wystudzić. Dodać biały ser i wszystko zmiksować na jednolity krem. Jeśli ktoś ma taką potrzebę to może dosłodzić.

1 komentarz: