środa, 17 kwietnia 2013

Błyskawiczny makaron z cukinią i pesto

Od rana biegam i nie wyrabiam z pracą. Mam mnóstwo zajęć. Jutro prowadzę maleńkie warsztaty dla dzieciaków z przedszkola, na które muszę dużo przygotować. Dodatkowo jeszcze piekę tort- laptop więc pracy mam naprawdę mnóstwo. W dodatku pralka zrobiła mi potop w łazience i ścięła mi się masa. Jak
to dobrze, że wiem jak sobie z tym fantem poradzić.  Jest 14.30 a ja nawet na chwilę nie usiadłam. Dlatego ten obiad jest błyskawiczny. Pełna improwizacja, aż dziwne że to danie okazało się zjadliwe.

Składniki:
makaron spaghetti 50g
cukinia 1/2 szt
papryczka chili
czosnek 2 ząbki
sos pesto 2 łyżeczki
serek homogenizowany 2 łyżki
marchew 1 szt
natka pietruszki
oliwa z oliwek 1 łyżeczka


Warzywa pokroić.





Makaron ugotować. Na rozgrzaną oliwę wrzucić cukinię, marchew, potem czosnek i papryczkę. Dodać pesto i serek.


Zagotować, doprawić. Podawać z makaronem i surówką.

1 komentarz: