środa, 1 maja 2013

Pieczywo ryżowe od Kupca z pyszną pastą mięsną

Miałam ochotę na coś lekkiego na drugie śniadanie. W spiżarce zalegała mi jeszcze paczka wafli ryżowych, które otrzymałam od firmy Kupiec. A że w lodówce przebywała gotowana pierś z kurczaka to szybko zrobiłam pastę do tejże "kanapeczki".


Składniki:
pierś z kurczaka gotowana lub pieczona 1szt
jajko na półtwardo 1 szt
szczypior
przyprawa do masła Artemida
pieprz
masło 1 łyżka

Wszystkie składniki wrzuciłam do malaksera i wyszła pyszna, zdrowa alternatywa dla sklepowej wędliny.


Według mnie fajnie się komponowała z pieczywem ryżowym, które jest chrupkie i delikatne. Ja otrzymałam wafle z solą morską. Osobiście jeśli już kupuję ten produkt wybieram raczej wersję wieloziarnistą.
Jedna kromka/ porcja tego wyrobu dostarcza 37kcal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz